5 lipca 2008

Zabawa z Samurize

Poszukiwałam dobrej alternatywy dla Yahoo! Widgets, które - co by o nich nie mówić - są jednak dość zasobożerne. Do tego psuć mi się zaczął Day Planner. Niestety jest w nim sporo błędów i wielu użytkowników na niego narzeka (właśnie dołączyłam do tego nieszczęśliwego grona). Ciekawą alternatywą jest AveDesk. Niestety nie zauważyłam, by miał on dla mnie zadowalającą ilość opcji i możliwości manipulowania wyglądem. Postanowiłam więc przetestować Samurize. Mnogość opcji i możliwości powala. Można wszystko dowolnie oprawić graficznie, umieścić w dowolnym miejscu na pulpicie, samemu wybrać te opcje, które będą nam potrzebne. Problemem jest tylko czasochłonność takich operacji i konieczność oswojenia się z programem (chociaż nic nie stoi na przeszkodzie, by ściągnąć już jakiś gotowy config... Ale co to za frajda? XD). Przydadzą się też umiejętności graficzne, bo największą radością jest stworzyć swój własny oryginalny i odjechany config XD (tak wiem, przesadzam trochę, ale ta zabawa mi się spodobała). Dzięki Samurize wiem już teraz dokładnie jaka jest temperatura HDD czy procesora. Wiem ile miejsca na dyskach zeżarły mi pliki w koszu itp.

EDIT: Na oficjalnej stronie Samurize 30 września 2011 roku pojawiła się informacja, że jest możliwość odpalenia programu na komputerach z Windowsem 7. Program należy uruchamiać w trybie zgodności z WinXP. Niestety mimo to nie wszystkie opcje działają poprawnie. Poza tym autor rzeczonego oświadczenia stwierdził również, że kolejne wersje Samurize prawdopodobnie nie powstaną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz