12 stycznia 2009

Fast Dial - nauka na własnych błędach

Od ukazania się feralnej wersji Fast Dial 2.15 minęło zaledwie kilka dni. Dziś Firefox znów wykonał update tego dodatku (w ciągu kilku ostatnich dni już kilka razy). Wersja 2.22b wydaje się o całe lata świetlne lepsza od swojej pechowej poprzedniczki. Brawa dla twórców za szybkie reakcje. Gwałtownie spadająca na łeb na szyję ocena dodatku najwyraźniej podziałała jak zimny prysznic. Po dzisiejszym upie sytuacja ma się lepiej. Pojawiły się pozytywne komentarze. W pełni się z nimi zgadzam. Na razie nie widzę żadnych większych błędów po dzisiejszej aktualce. Jutro przetestuję to po swojemu. Mam nadzieję, że tak już zostanie :D

2 komentarze:

  1. po update do tej wer. zniknely mi wszystkie linki w okienkach, ktos wie jak je odzyskac?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli posiadasz wtyczkę Xmarks, albo wcześniejszą jej wersję Foxmarks to powinno wystarczyć przywrócenie zakładek z serwera na komputer. Jeśli jej nie masz to jeszcze ewentualnie możesz spróbować bez deinstalacji nowszej wersji wtyczki zainstalować jej starszą wersję. Mi się tak raz udało przywrócić ustawienia. A jeśli już to nie pomoże i nie pomoże grzebanie w ustawieniach to jedyne wyjście to chyba ręczne wprowadzenie linków... Też miałam z tym problemy wtedy, ale miałam Foxmarks, więc przywrócenie linków to była dla mnie kwestia kilku kliknięć myszką.

    OdpowiedzUsuń