20 maja 2008

Firefox 3.0 RC1 i Opera 9.5 beta 2

Z ciekawości zainstalowałam obie, by zobaczyć co i jak. Z powodu lenistwa oraz z powodu faktu, że niewiele można znaleźć po godzinie zabawy porównanie zrobiłam trochę (eufemizm...) na "odwal się". Wstępnie mogę wymienić kilka drobiazgów, które rzuciły mi się w oczy. Nie wiem kiedy wrócę do testowania przeglądarek, bo czasu mam na to mało...


Opera 9.5 beta 2
  • Zainstalowała się "obok" mojej Opery 9.27. Pozwoliło mi to wstępnie porównać obie przeglądarki...
  • Ta beta praktycznie niczym nie różni się od 9.27. Te same zgrzyty (włącznie z koślawym cofaniem)

Firefox 3.0 RC1
  • Strasznie szybki...
  • Bardzo mało Add-onów
  • Jest bardziej rozbudowany niż poprzednia wersja; ma sporo wtyczek już wgranych, co usprawnia pracę
  • Podczas pierwszego uruchomienia pojawiło się kilka komunikatów dot. przystosowania przeglądarki

Podejrzewam, że kiedy tylko pojawi się więcej Add-onów do Firefoxa i wyjdzie Opera 9.5 RC wrócę do tego tematu, bo porównywanie bety do RC nie ma sensu X_x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz