20 maja 2008

Mój Firefox cz. 1

Bawiłam się wyglądem mojej przeglądarki. W końcu udało mi się znaleźć ładny, prosty i ciemny theme. Jest kilka zgrzytów, które jestem jednak w stanie zaakceptować (przynajmniej przez jakiś czas).

Zainstalowałam sobie kilka Add-onów, których działanie właśnie testuję. Sprawdzę, które z nich są mi tak naprawdę potrzebne, które to zbędne bajery, a które to po prostu śmieci. Jak na razie zauważyłam, że nie ma większych trudności z przenoszeniem profili między komputerami. Miłośnicy łopatologicznych rozwiązań ucieszą się, że wystarczy po prostu skopiować folder z profilem. Zaledwie drobiazgi zostają później do dopracowania.



Używane przeze mnie rozszerzenia to:
  • Adblock Plus
  • Adblock Plus: Element Hiding Helper
  • All-in-one Sidebar
  • Better Gmail 2
  • ChatZilla
  • CustomizeGoogle
  • Fast Dial
  • Fission
  • Gmail Manager
  • Paste and Go 2
  • PermaTabs
  • Session Manager
  • Tab Scope
Nawet uczłowieczyła mi się ta nieszczęsna historia, na którą tak narzekałam :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz