30 maja 2008

Mój Firefox cz. 2

Z Firefoxem zaznajamiam się już jakiś czas i udało mi się poznać go dzięki temu nieco bliżej. W międzyczasie zainstalowałam kilka nowych rozszerzeń, część z nich skasowałam, część zostawiłam.


Oto ich aktualna konfiguracja:

  • Adblock Plus - blokowanie reklam
  • Adblock Plus: Element Hiding Helper - wsparcie dla powyższego; umożliwia wybranie poszczególnych elementów, które zostaną zablokowane (coś jak operowa wersja opcji Zablokuj)
  • All-in-one Sidebar - boczny pasek jak z Opery (bardzo wygodny)
  • Better Gmail 2 - jeszcze testuję; pozwala na większą zabawę z Gmailem
  • ChatZilla - klient IRC
  • Customize Google - dostosowanie Googli (np. wywalanie niepotrzebnych reklam i dopowiedzeń w wyszukiwarce i innych)
  • Download Statusbar - dzięki temu rozszerzeniu pasek ściągania plików pokazuje się na dole okna, dzięki czemu nie są otwierane żadne dodatkowe okienka
  • Fast Dial - szybkie wybieranie jak w Operze, wzbogacone jednak o wiele nowych, użytecznych opcji
  • Fission - procent ładowania strony widoczny w polu adresowym w postaci paska
  • Gmail Manager - kilka przydatnych opcji typu dźwiękowe powiadamianie o wiadomościach w Gmailu (nie działało - wywaliłam; prawdopodobnie gryzie się z Better Gmail 2)
  • GooglePreview - podgląd stron w wyszukiwarce Google
  • Paste and Go 2 - coś jak operowe Wklej i przejdź
  • PDF Download - pobieranie PDF-ów
  • Secure Login - coś jak operowy menedżer haseł
  • Tab Mix Plus - ogrom opcji zarządzania kartami
  • Tab Scope - podgląd kart
Zastanawiam się też nad instalacją rozszerzenia Session Manager... Chociaż Tab Mix Plus nieźle radzi sobie z sesją, to jego wadą jest brak możliwości wielu sesji... SM jest jednak trochę pomotany...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz