14 maja 2008

Stop Dr Uwe Boll

Kilka słów odnośnie tego pana i samej petycji (bo to ona jest przedmiotem moich rozważań).
Uwe Boll (ur. 22 czerwca 1965, Wermelskirchen w Niemczech) – niemiecki reżyser i producent filmowy, tworzący głównie adaptacje gier komputerowych. Jego filmy często stają się obiektem ostrej krytyki, zwłaszcza ze strony krytyków filmowych oraz fanów gier, których adaptacje reżyser tworzy. W przeciwieństwie do większości reżyserów, którzy pieniądze otrzymują z hollywoodzkich studiów, filmy Bolla sponsorowane są przez jego własną firmę, Boll KG. Posiada doktorat z literatury.

Film widziałam jeden i to w zupełności przekonało mnie do podpisania petycji... Był to Blood Rayne. Widziałam grę (nawet fajna, choć nigdy nie grałam dłużej niż kilkanaście minut), więc miałam porównanie. Film był totalną porażką. Ograniczał się praktycznie tylko do scen walki. Gra aktorska była na mizernym poziomie, wszelkie dodatkowe zabiegi ograniczyły się do kretyńskich zmian położenia kamery i fruwających wokół bohaterów flaków. Gdyby chociaż walki na miecze mogły być mocniejszą stroną filmu... Niestety poziomem nie wyrastały ponad resztę tej ekranizacji... Tragedia.

Fani gier, które ten pan swoimi filmami tak sponiewierał zdecydowali się ułożyć petycję. W jej treści możemy znaleźć prośbę o to, by Uwe Boll zaprzestał produkowania/reżyserowania swoich filmów... Tak będzie lepiej dla graczy, dla kinomaniaków, gier i dla samego Bolla...

Tutaj można podpisać PETYCJĘ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz