31 maja 2008

Prince of Persia: Prodigy


Ani się obejrzałam, a coś, co do tej pory uważałam jedynie za plotki i pogłoski stało się ciałem... Już od jakiegoś czasu po sieci krążyły opowieści (głównie snute na bazie domysłów, podsycane różnymi przeciekami) odnośnie nowej części gry Prince of Persia. Zwano ją różnie. Od zwykłego Prince of Persia 4 aż po Prince of Persia: Ghosts of Time. Szczerze przyznam, że wątpiłam iż to w ogóle wejdzie w życie, dlatego nie śledziłam postępów na bieżąco. Dzisiaj jednakże, szukając pewnej konkretnej strony dotyczącej PoP:T2T, natrafiłam na TO. Niby nic wielkiego, ale w pierwszej chwili wkurzyłam się, że nie dotarłam do potrzebnych mi informacji. Dopiero po chwili przyszła refleksja - a jednak ten projekt ożył...

Gra zapowiada się całkiem ciekawie, choć nie spodziewam się rewolucji. Ma ona posiadać nietypową grafikę (troszkę mangowo-komiksową), fabuła w zasadzie dość łatwa do przewidzenia.

Jak zwykle mamy też śliczną panienkę, która w ten czy inny sposób stanowi nieodłączną część historii. Zobaczymy, czy twórcy wyrobią się w planowanym terminie i czy ujrzymy tę grę w okolicach listopada 2008.

2 komentarze:

  1. Pierwsze, z czym mi się skojarzył nowy Prince, był Ninja Gaiden ;)
    http://pl.youtube.com/watch?v=uS-IhxhW4T8

    OdpowiedzUsuń
  2. Bleh, nie podoba mi sie efekt cel-shadingu w grach. Bo choc nadawalo to klimat chocby takiemu XIII, to teraz jest coraz czesciej naduzywany. Taka grafika jest najczesciej brzydka. Wyglada na brudna, niedopracowana, a przy okazji za bardzo mi sie kojarzy z mordobiciami a la Naruto :/ Wole czyste 3D albo ladne 2D, a nie polaczenie obydwu.

    OdpowiedzUsuń